..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

9 december 2014

Småpysslar...

...lite nu och då!

Orkar inte storstäda hela huset samtidigt, städar bit för bit grundligt istället och smyger fram lite julpynt och extra många ljus allt eftersom.


Virkningen har jag fått lägga på hyllan ett tag, armarna och axlarna strejkar tyvärr. Istället har jag pysslat lite med papper. För några år sedan lärde jag mig göra stjärnor av pappersremsor, origami tror jag det heter. Nu hittade jag igen en hög med färdiga stjärnor och remsor och en beskrivning i nyaste Drömhem.


-6-7 grader och det verkar bli strålande sol idag så en promenad ska det bli i det underbara vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar