..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

17 juni 2015

Hässjestörar...

...gör mig glad!

Har fått tag på hässjestörar från en gård strax bortanför oss och jag är så glad över dem!!! Humlestörar, pergola, portal, växtstöd, en grind ja typ hur mycket som hellst ska det bli! 



Stolpar har vi fått tag på också så en ny kanin/hönshage är på gång också, om några veckor ska kaninerna hämtas. 

I väntan på att det läääängsta skovet av värk ska lägga sig försöker jag fylla på med lite energi. Varvar vila med att träffa fina vänner och att pyssla lite i trädgården. Har försökt att delta i kaninbursbygget men har lämnat det åt maken och dottern mest.

Imorgon kommer fina vänner på lunch och ett viktigt samtal ska ringas! Håll tummarna för mig imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar