..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

8 mars 2014

Så...

...ledig som jag kännt mig under två dagar sportlov med familjen var det läääängesen jag kände!!

Gick snabbt in i något slags semesterlunk och vara njöt. Tacobuff'e och bio på onsdagen och mysig fika med vän på kvällen! På torsdagen inhandlade vi ny längdutrustning till dottern och åkte iväg på badhuset. Lillen var inte helt förtjust i början men tinade upp och härjade på rätt bra tillslut, ett tecken på att vi badar för sällan eftersom han inte kom ihåg sen sist. 

På torsdag kväll rantade jag och maken runt på byggbutiker för att försöka komma fram till någon slags badrumsinredning, det finns en uppsjö och det är svårt...

Nu ör klockan 6.00 och jag ska bege mig till jobbet. Ikväll ska vi ha födelsedagskalas med tacos och kladdkaka, lite mellomys och vänner på besök! Trevlig lördag på er!


Lillen gör gärna som storen, svårt, men det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar