..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 mars 2014

Sportlovsdagar...

...och bloggpaus.

Har inte haft mycket inspiration till bloggandet alls de senaste veckorna. Livet susar på i 140 knyck och det är bara klamra sig fast och åka med. En förändring kommer inom kort som tur är och livspusslet kommer att förenklas något! Det ser vi alla fram emot!

Sen senast har vi hunnit med en välbehövlig Stockholmstripp, hotellmys och kusinmys. 


Vi bodde precis vid globen och bara det var en upplevelse för barnen. Vi tog en tripp till Skansen och trots ruggigt väder hade vi en mysig dag med djuren och ponnyridning bl a. 

Jag har lediga dagar onsdag och torsdag och vi sportlovsmyser hela familjen. Idag blir det tacobuff'e och bio på folkan och i morgon ska vi också hitta på nåt skojj! Veckans bakning är klar, det blev rågsiktskakor till barnen. As absoluta favorit! I morgon är det dags för frökex igen.


Sedan drygt en månad tillbaka har jag urlakats på energi, sjuk trötthet och dålig sömn... Konstig kombination helt klart! I morgon blir det ett samtal till vc, dags att kolla upp mina hypothyreosprover igen. Kan inte påstå att en veckas influensa och att jag saknar Lukas galet mycket gör det bättre heller... MEN ikväll tänkte jag fylla på med lite energi genom att ta en fika med en vän som jag inte träffat på läääänge, alldeles för länge!! Och i morgon ska jag premiärspringa utomhus (om snön håller sig borta annars blir det gymmet), förhoppningsvis ska jag kunna vända trenden med stillastående vikt nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar