..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

2 november 2014

Tänk...

...att en oplanerad helg kan ge så mycket!

Vi har mest polymasat omkring hela helgen. Trots att vi inte planerat in något så har vi fått jättemycket gjort?! Hur nu det gick till.

Vikt en sjuhelsikes massa tvätt och tvättat massa tvätt, fixat lite i hönshuset, kollat igenom alla ytterkläder och skor inför vintern, lagt ut annonser på saker att sälja, städat hela huset. Ja det var nog måstena, det roliga vi gjort är att måla, spelat spel, lagt pussel, haft middagsgäster och premiärlagat supergod Pulled Chicken, virkat och bläddrat i tidningar, myst med ljus och vila och ännu mer.

Jag har virkat färdigt en beställning på grytlappar. 


Blev riktigt nöjd själv med dem, men nu är de på väg till ny ägare! Jag har virkat lite blommor också som jag fått beställning på!!!

Recept på maten kommer om någon dag. Så galet gott var det, vi åt tillsammans med pizzasallad och smör.

Nu ska jag producera några blommor till.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar