..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 mars 2015

Underbara...

...vårvinterdag!!

Klockan 9.40 gick vi ut idag och 16.15 gick vi in... All tid där emellan var vi ute! Förmiddagskaffet ute, grillade hamburgare till lunch ute och eftermiddagens mellis ute, första av många dagar ute i vår! Vid stallväggen, precis bredvid hönsgården har vi häckat hela 
.idag. 

Nu kommer vi antagligen hinna få lite mer snö innan den "riktiga" våren anländer, men i väntan på den så njuter vi så mycket vi kan. 

Vi har inte gjort mycket alls i praktiken idag, MEN i teorin, oj oj oj vad vi har jobbat, och bra blir det!

Solen var riktigt varm och skön och jag tror tom att jag lyckades få lite färg på nosen. Tog inte ens någon bild idag, denna är från i tisdags då vädret var på vår sida också.


Ytterligare ett vårtecken är att jag var ute och sprang nu ikväll. Fick ett ryck och M kollade om han kunde få avbyte en timme. Det var ovant att springa utomhus nu när jag kommit igång på löpband under vintern. Det var mycket grus på trottoaren och is på några korta sträckor, men över lag riktigt bra, det blev en tur på 30 min. När jag kom in körde jag ett pass yoga för att varva ner en aning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar