..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

28 maj 2015

Tid...

...för tankarna att flöda.

Tänk att det jag behöver bäst är det jag först prioriterar bort när det snärjer ihop sig med måsten och hjärnspöken. 

En stund med djupandning, "yogaandning", låta tankarna vandra utan att tänka på dess innebörd och utan att värdera dem eller hänga kvar vid dem. Måste börja få in det på rutin igen, inte vifta bort det när jag behöver det som bäst!

Träningen går rätt bra, jag hänger i rätt regelbundet och följer kroppens nycker och märker av kroppens behov av det om det går för lång tid mellan gångerna. Dit vill jag också komma med Mindfulness, det ska bli en del av mig och mitt liv! Träning ger färdighet som tur är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar