..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 februari 2016

Nödmat...

...och flow.

Jag rider på vågen av att kunna träna, jag vet aldrig när den är över så jag passar på!! Kör rodd, gång i backe på löpband, snöiga promenader, yoga och några få styrkeövningar, inte samtidigt dock. Känns lagom just nu.

Har kommit in i ett hyffsat flyt med arbetsträningen också, förutom förra veckans krasch... Jag har nu lärt mig att jobb tre dagar i rad och tre eftermiddagar dessutom inte finns på kartan ännu, bra lärdom! 

Till lunch idag fanns inget färdigt att värma och det fick bli en nödlösning. Tonfiskröra på en bädd av ruccola och körsbärstomater.


Vad kan kroppen ha för brist om jag har craving på ruccola? Jag är som besatt och har det till snudd på allt, minst en näve om dagen. Måste nog googla näringsinnehållet!

Trevlig fredag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar