..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

24 februari 2016

Ruccola...

...begäret är fortfarande kvar. 

Fanns många nyttigheter i det såg jag så det är bara fortsätta äta till allt så länge ilet håller i sig. Idag efter träningen var jag in på Ica för att handla grädde till dagens kaffekoppar och lite annat smått och gott slank med också, en avokado och rostbiff på halva priset pga. kort datum (pensionärsvarning jag vet!) så dagens lunch blev en rostbiffsallad, naturligtvis med ruccola!


Morgonens träning blev 30min rodd och drygt 30min på gångbandet, har kört nåt som heter "fat burn" som är 16 min mef backar i olika lutningar. Lagom mör efteråt. 

Den här veckan har min arbetsträning gått in i nästa steg/fas och det känns med besked... 6 h i rad är snudd på för mastigt för mig tydligen. Ger det någon dag till och gör en utvärdering därefter. Idag är det ledig dag för mig och tar vara på den genom att träna, vila och googla recept. Behöver middagstips som funkar under veckorna då tiden är mer knapp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar