..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

19 februari 2016

Skansen...

...heter motivet på gårdagens inköp.

Jag har trånat länge efter en fin skärbräda att ha under osten till frukost. För några år sedan hittade jag den perfekta men blev dumsnål och har ångrat mig sedan dess. Igår köpte jag en som jag kollat på några gånger, Åhlens har mycket fint, bla denna.


Vi tog en litten shoppingtur igår och åt middag på IKEA. Familjemys på en vanlig vardag!

I övrigt har veckan bjudit på en lagom blandning av jobb, träning och återhämtning, ingen extra värk utöver det vanliga och inga direkta överraskningar som dykt upp i kalendern utan ett skönt vardagsflyt. 

Laddar för att träna imorgon innan frukost men får se när jag vaknar... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar