..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

18 oktober 2014

Gammla...

...möbler kan man inte ha för mycket av!

Imorgon hämtar vi några släp med fina gammla möbler! Det andra vill bli av med är vår lycka. 

Dagen har spenderats hos mamma och pappa, virkat, druckit kaffe, virkat och druckit lite mer kaffe. En toppendag som vi avslutade med tacos och en tur till en välfylld loge som skulle tömmas. 

Något annat jag inte kan ha för mycket av är garn. Beställde lite i fina färger när Panduro hade rea.


Ska bara komma på vad jag ska göra, har en hel del annat som också ligger på vänt. Funderar på en fin mössa, eller en färgglad sjal, eller en liten pläd i mormors-ränder. Garn gör mig barnsligt lycklig! 

Medan jag funderar virkar jag färdigt en beställning på dubbelvirkade pannlappar så länge...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar