..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

16 oktober 2014

Kommit...

...igång med träning och motion igen.

Känns som en befrielse!

Kan inte påstå att träningen tar bort värken, MEN det får mig att fokusera på annat för ett tag. Det får mig att sova bättre och ökar mina " må bra hormoner" vilket gör det snäppet enklare att ta mig igenom de värsta dagarna. Tröttheten förlamar mig vissa dagar, oftast dagarna efter mina "värktoppar" och som tur är blir det inte sämre av träningen iallafall.

Just nu är jag mitt i en rehabilitering som väcker många tankar och känslor. Den ställer saker på sin spets och får mig att tänka tankar som i vanliga fall är väldigt obekväma. Jag lär mig väldigt mycket om mig själv! 


Lägger in en bild på vår senaste familjemedlem. Kissen Elvis som är född i maj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar