..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

29 oktober 2014

Västerbottenpaj...

...måste vara bland det godaste som finns!

Gjorde en i helgen som har räckt till lunch några gånger den här veckan. 


Receptet är ett jag gjort tidigare, ska se om jag hittar och kan länka. 

För övrigt lunkar det på. Jag går på rehab., virkar lite, har sjuk träningsvärk och avverkade jordens värsta migränanfall igår med efterföljande 12h sömn... Maken fick ställa in ett möte och jag... jag sov och... sov! 

Idag är jag jättepigg och längtar till julen och plöjer inredningstidningar på det temat! Imorgon är det dags för rehab. Igen, hoppas träningsvärken har lättat och jag är redo för ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar