..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

1 januari 2015

2014



Ett omtumlande år på många plan. Många saker ställdes plötsligt på sin spets och blev inte riktigt som jag tänkt mig. Rädslor har avlöst varandra och ovisshet är inte en känsla som jag är bekväm med. Har nu landat (dock rätt hårt) med nya fakta att ta in, nya fakta att leva med som fortfarande många stunder känns helt främmande. Jag är tacksam att jag redan nu kommit en bit på väg, lite att lära känna mig själv på nytt och med bra verktyg och med tidigare erfarenheter, ett steg i taget så blir det här hanterbart. Med positiva tankar och med tanken att "allt har en mening" så kan det bara resultera i något bra!  Kavalkaden av känslor har jag tagit mig igenom med stort stöd av nya och gamla vänner, min familj och inte minst med stöd av min man som oavsett vad står stadigt vid min sida. 

2015 blir ett år då resan fortsätter på livets oförutsägbara väg och jag ser med kärlek och tacksamhet fram emot kommande år! Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar