..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

15 januari 2015

Vissa...

...gånger måste man bara få slå på stort och äta något man längtat efter superlänge!

Igår var en sån dag, för de senaste månaderna har jag knyckt små bitar från barnen som de lämnat efter sig så fort jag kommit åt...

Nu är det inte godis jag pratar om, inte chips, popcorn eller bakverk heller, för det skulle ALDRIG hända, utan det handlar om detta...


Maken var som tur var (enligt han) borta igår när vi kalasade på blodpudding!! Känns lite galet men jag har varit väldigt sugen på det ett tag nu och var bara tvungen att stilla suget. Så det blev ett litet avsteg från LCHF igår och gott var det också, tillsammans med två små stekta hemägg och bacon njöt jag av varje tugga av min blodpuddingsskiva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar