..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

25 februari 2013

Nystart...

...idag.

Ända sedan nyårsafton då vågen visade sitt lägsta på länge så har jag hela tiden tänkt att jag ligger på + eftersom jag gick upp ca. 2 kg dagen efter. Sedan dess har jag pendlat 1-1,5 kg åt båda håll, alltså stått still. Nu struntar jag i det, känns så negativt att tänka +, i verkligheten är det mer än - 20 kg på ett år som jag ska fokusera på, DET är det viktiga resultatet, inte att jag stått still i två månader!

Så NU nollställer jag och dagens vikt kommer jag utgå ifrån och köra veckovägningar som tidigare. Kör en majutmaning mot mig själv, satte upp ett nytt mål som ska nås till 1/5.

Veckans meny V.9
Måndag: Salamisås med haricoverts
Tisdag: Kesoplättar med drottninggrädde
Onsdag: Wok med fläsk
Torsdag: Trattkantarellsoppa
Fredag: Laxi ugnen med dillmajonäs
Lördag: Helstekt kyckling
Söndag: Söndagsstek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar