..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 september 2013

Ledig...

...dag idag.

Den enda på hela veckan, mjukstartar jobbandet med en sexdagarsvecka efter nästan två år hemma... 

Vi håller oss sysselsatta iallafall! Lika bra det så jag inte somnar sittandes. Dammsuger, tvättar sofföverdrag OCH...

Hjälpsam

...får lite hjälp av A... Han skulle vara snäll att mata Sune, kissen sov i soffan och jag antar att det var där han hade tänkt att bjuda på en överfylld skål med mumsiga kulor. 

Till lunchen idag hittade jag lite god kyckling och gjorde en krämig sallad till. Lillen mumsade så jag trodde det skulle komma ut genom öronen på honom.

Mat

Efter dotterns utvecklingssamtal på skolan blev det Lchf-våfflor till middag. Sällan vi gör det tyvärr, det är ju så gott. Som en efterrätt fast till middag!

Efterrätt



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar