..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

13 september 2013

Tydligen...

...har mitt jobbande och ökad stress positiv inverkan på vikten...

Hade jag aldrig kunnat gissa, men så är det! Lite oklart med hur mycket eftersom jag vägde mig nu i eftermiddag istället för som jag brukar på morgonen. 2-2,5 kg ner ungefär. 

Till middag idag blev det "köpemat", det är väldigt sällan vi äter det nu för tiden, idag orkade jag verkligen inte laga mat och kebabsallad blev räddningen. Tvättmaskinen har fått jobba och själv sitter jag aptrött i soffan och längtar till jag ska gå och lägga mig. 

Bredvid mig har jag en myskisse som är världens gosigaste och busigaste lilla Sune. 

Mysbus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar