..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

12 september 2013

Tiden...

...räcker inte riktigt till.

Jag jobbar till 19, maken är bortrest, mormor och morfar hämtar barnen och jag hinner inte träffa de små innan de somnar... Så ser det ut denna vecka, nästa vecka får vi leva familjeliv på riktigt och i helgen SKA vi ut i skogen en tur för att hämta lite kantareller!

Barnen hade ätit så mycket middag så inget fanns över till mig, varken till middag eller lunchlåda... Goungar!

Sött

Som nödmat till middag blev det en "efterrätt", kesella, grädde, vaniljpulver och bär. Det kändes väldigt sliskigt, och jag inser att jag har lite andra referensramar nu för tiden. 

Nu har jag landat i soffan och tänker ställa väckaren redan nu ifall att jag somnar... Klockan ringer 4.50 i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar