..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 december 2013

Åter...

...igen ligger jag i sängen...

Igår meddelade jag jobbet att jag kommer åter efter vab och lediga dagar... Tji fick jag, redan igår kände jag mig risig och hade ont i magen (vilket jag väldigt sällan har), inatt har jag haft frossa och ont i hela kroppen. Var uppe en stund runt frukost, tog en tablett och la mig igen och sov till efter tio då telefonen ringde, hade nog sovit bra länge till om jag inte blivit väckt.

Försökte peta i mig av en kycklingsallad och en stunds pusslande och fixade ett tag iallafall. 


Och nu ligger jag igen. Anade att nåt var på gång och jag hoppas det försvinner lika hastigt som det kom! Har klarat mig från alla dagisbaciller i höst och nu var det tydligen dags. A blev kry på dryga tre dagar så det finns hopp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar