..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

23 december 2013

Tänk...

...vad roligt mannen i bilen strax bakom oss på ikeaparkeringen måste ha haft.

Lite med folk på ikea och vi susade igenom smidigt och ingen före i kö, vi tog de saker vi skulle ha och var ute på 20 minutet...

Värre var det att få in sk**en i bagaget, vi vände, bände och vred. Stuvade, knölade och svor. Plockade ur inredning och till slut tog vi av emballaget och knixade till det och det gick... Minst 20 min tog det...

Men nu står den där i matrummet


Mysigaste hörnan i hela huset och en ny favoritplats för mig. Inköpt av födelsedagspengar, julpengar, loppispengar och vedpengar bl a. Tror jag stället klockan på 5 så jag kan smita ner före alla andra och njuta i tystnaden! 

1 kommentar: