..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

24 april 2015

Lyxträning...

...med gymmet för oss själva.

Det blev verkligen fredagsfys! Vi har gjort många nya övningar och jag lär ha träningsvärk i några dagar framåt. Vi passade på att ta ut svängarna i ett tomt gym, bredde ut oss och testade lite som iaf jag är blyg för att testa inför "publik". Bänkpress, en magövning med rumpan i vädret, många hantelövningar framför spegel osv. 

Jag har riktigt roligt när jag tränar med A och sprudlar av energi nu efteråt. Så skönt att koppla bort veckan som varit och den som kommer för en stund, skönt att fokusera på kroppen i ett annat läge än den dagliga värken dessutom.


Kvällens after-gym mat blev lite rester från middagen. Inte så piffigt direkt, men det funkade iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar