..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

6 augusti 2013

Djupa...

...skogar har inte tillåtit mig att blogga.

Att skicka ett litet sms är ett helt företag från de värmländska skogarna och då också att blogga. Ingen teckning för fem öre. 

Men nu är jag hemma igen efter en vecka i husvagn. Känns både tomt och skönt! Ska skriva iordning ett inlägg om resan när jag tagit mig igenom tvätthögen och städat klart husvagnen. 

Vaknade med huvudvärk i morse och kaffeladdade ordentligt.

Bästa starten

Lunchen räckte till småtrollen och själv tar jag enklaste möjliga utväg idag...

Inte den bästa lunchen

En white angel och en slatt bea-sås. Kunde varit mycket bättre faktiskt... Får se fram emot laxen till middag istället! Hänga tvätt och dricka kaffe står näst på tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar