..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

30 augusti 2013

Göralös...

...rastlös och det är tomt här hemma.

Sista inskolningsdagen för sonen idag och han skulle lämnas kl. 9 och hämtas efter sovning kl.14. Det är så tomt och tyst i huset och jag förväntar mig nästan att lillen ska dyka upp runt hörnet när som helst, överlycklig med en av syrrans tuschpennor i högsta hugg, men inte. Tyst och tomt är vad det är. Igår när jag lämnade honom 2 timmar kunde jag inte ens gå hem, kaffe och lite trädgårdstidningar på folkan blev det då.

Nu sitter jag och funderar på att tvätta sista delarna av sofföverdraget och städa övervåningen eller helt enkelt byta om och ta en springtur i duggregnet?! Får se vad det blir...

Sune

Vi har en ny familjemedlem sedan två veckor tillbaka. Han heter Sune och är världens gosigaste kisse! Det går över förväntan med vår andra katt Lukas och de ska nog kunna bli riktigt bra kompisar när lillen lugnar ner sig lite!

1 kommentar:

  1. å så mysigt med Sune!

    Är det fullt ös medvetslös på han?
    Det är det här. Men det är underbart ju =)

    SvaraRadera