..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

15 augusti 2013

Kvällens...

...efter tränings snacks.

Innehållet är alldeles för mycket kolhydrater, orkade inte fixa något annat. Skålen är på 2,5 dl, så det är ingen stor portion jag petar i mig eftersom jag egentligen inte är hungrig.


De gånger jag inte ätit något efter träning har jag vaknat med världens illamående och inser att jag måste skärpa mig! Ser även på naglarna att jag fått i mig på tok för lite när jag tränar ofta. Gör om, gör rätt!!

Just nu ligger jag i sängen och bloggar, bara tyngden av telefonen gör att armarna skakar efter styrketräningen, bra kvitto att övningarna tog där de skulle. Hoppas på träningsvärk i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar