..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

10 augusti 2013

Huvudvärken...

...har lättat och jag känner mig mycket piggare idag.

Första omgången frökex är klar och tvätten hängd. Lite mer go i hela familjen idag. Huvudvärken var sjukt jobbig igår, som migrän fast ändå inte... när mamma och pappa kom på em fick jag skjuts bort till vårdcentralen och kollade blodtrycket. Redan i torsdags hade jag tänkt göra det men vågade inte riktigt, hade nästan på känn att det skulle var högt. Men icke!! Vilken lättnad! Tog iallafall en tablett igår innan jag la mig och vaknade faktiskt utan värk. Dessutom minus dryga kilot i vattenvikt och det kan faktiskt ha ett samband.

Innan gräddning
Ska göra en omgång kex till och rulla lite kötbullar till lunch enligt dotterns lunchönskan, men först läsa nyaste Drömhem som legat en hel vecka oläst.

Äntligen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar