..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

23 maj 2013

Regntunga...

...skyar.

Det här veckan håller på att springa ifrån mig, snart är det helg igen och jag hoppas jag hinner ikapp!

Det är torsdag redan och någon meny för veckan har det inte blivit. Tror den kommer se ut ungefär så här under den korta veckan som är kvar:

Onsdag: Kesoplättar
Torsdag: Köttfärsbiffar med kokt blommkål
Fredag: ? Tar gärna emot tips!
Lördag: Hemlagad pizza
Söndag: Grillat

"Ledig" dag idag och städning på schemat, var effektiv redan före frukost och passade på att skura badrummet medan dottern tog sin morgondusch. Därefter saktade jag ner och tog en fika med en vän och nu är jag svårstartad igen... Målet är att slippa städa i helgen då maken har beredskap och mycke utejobb behöver göras. Ska även klämma in en långpromenad under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar