..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

2 maj 2013

Tanken...

...var att jag INTE skulle bli sjuk.

Men men, så blev det icke! Nu måste jag bara se till att det blir kortvarigt, har inte lust med det här. Jag vill kratta, kanta rabatter, promenera och upptäcka världen med vår lilla ettåring och vara ute på cykeltur med dottern! Tills jag kan det får jag nöja mig med många koppar te, näsdukar i högsta hugg och lite duplobygge lite stillsamt. Tvättmaskinen får också jobba medan jag vilar.

Har även tid att drömma mig bort till en färdigfixad trädgård och kika i Drömhem & Trädgård för massor av ny inspiration och ideer.

Resterande veckans meny kommer se ut så här:
Onsdag: Grillad kycklingfil'e med sallad
Torsdag: Kotletter i ugn med gräddig sambalsås och blommkål
Fredag: Tacopaj
Lördag: Bortbjuden
Söndag: Grillat med baconpaket

1 kommentar:

  1. VILKEN TACOPAJ BLIR DET? #CAPSLOCK PGA KATT LIGGE RPÅ TANGETBORD..

    SvaraRadera