..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

3 maj 2013

Vi...

...roar oss kungligt.

Mår mycket bättre redan idag! Endast snorig och lite trött, så snart är jag på språng igen.

Lillen går omkring med två PET-flaskor med ca. 0,5dl vatten i vardera. Han "dricker", skakar, bär, rullar och kastar. Han vet hur man roar sig kungligt. Nu har han grejjat på här över 40 min och jag tänker INTE störa han! Själv tänkte jag röja undan lite tvätt och ge mig ut å kratta när lille A sover förmiddag, hoppas orken räcker till det iallafall.

Tråkiga inlägg utan bilder ett tag nu, har inte sett så mycket annat än våra väggar senaste dagarna, lite variation kommer kanske idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar