..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

23 september 2015

Trots...

...förlamande trötthet och värk tog jag mig iväg på träning.

Klädde mig i träningskläder direkt i morse och åkte direkt till gym efter lämning på dagis och skola. Hade jag inte gjort det hade det aldrig blivit av. Körde lite rodd som uppvärmning och styrketräning armar/axlar/bröst 60 min totalt. Naturligtvis ångrar jag INTE beslutet att träna så här i efterhand!

Åt ingen jättefrukost i morse just för att jag skulle träna, istället blev det ett litet efter träningmål när jag kom hem.


Kvarg (ingen favorit men lättast idag) med mandlar, nötter och kokosflagor och en kopp kaffe med grädde. 

Gårdagen bjöd på ett läkarbesök och inget nytt under solen där. Fortsatt sjukskriven och lite ändring i Levaxindosen.

Snart ska jag iväg på lunchdate och bio med en fin vän. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar