..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

6 januari 2014

Latmansmiddag...

...i går efter jobbhelg.

Frökex med smör, grillad karr'e och lite bea-sås, mums! Nu ska det bli skönt med två lediga dagar.



I går fick jag sms från min träningsdate att hon inte kunde följa med idag på  morgonen. Vi hade bestämt kl. 8 och det hade inte gått så jättebra i praktiken eftersom vi lyckades sova ända till 7.50 idag HELA familjen (hela dagen blev upp och ner enligt mig, men troligtvis behövde jag sova). Tvekade ett tag om jag verkligen skulle bege mig iväg men insåg att jag hade få bra undanflykter för att hoppa över så iväg bar det, fick med mig en kompis som sällskap och körde ett rätt hårt pass. 

Sedan torsdagens pass har träningsvärken klammrat sig fast och det sista hade inte släppt i går kväll vid natta... Så med dagens pass önskar jag mig lite ny värk att nojja mig över fram till nästa pass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar