..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

19 januari 2014

Mobilfri...

...dag.

Skönt, behövligt och med insikt om att telefonen kommer fram i tid och otid. Fler gånger kommer det bli!!

Lite mer fart har vi lyckats ha idag som tur är. Nya utmaningar under veckan som kommer och vi är förberedda så gott det går. Nya tider och nya rutiner väntar oss. 

Under kvällens träningspass saknade jag en gnista. Det Blev 2*10 medeltungt/tungt och jag kom inte riktigt in i det. Det blev några övningar för arnar, några för ben och några för bröst och axlar, ingen snspiration alls men skönt när det var gjort. 


När jag kom hem blev jag väldigt sugen på yoghurt. Äter det väldigt sällan, inte ens en gång i månaden, men ikväll blev det en skål med yughurt/grädde, några mandlar, gojibär och 1/4 ruta mörk choklad riven över allt. Enkelt och gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar