..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

13 januari 2014

Planeringen...

...matmässigt ser ut så här den kommande veckan.

Måndag: Lingonpanna med stekt vitkål
Tisdag: Wok med kyckling
Onsdag: ? Förslag någon ?
Torsdag: Baconsallad
Fredag: Köttfärsfylld paprika
Lördag: Flygande jacob
Söndag: Trattissoppa

Träning tänkte jag också hinna med den här veckan om jag håller mig frisk, försöker verkligen att ignorera den irriterande hostan som smugit sig på. Ett pass i morgon om det passar in med Ms jobbande och ett på torsdag och ett på söndag. Hade det inte varit så jäkla kallt ute så hade en joggingrunda inte varit fel. Det ryktades om ett löpband i gymmet, undra hur nära i tid det är?! Kan vara ett bra alternativ om inte annat, för -18 är lite för kallt för mig att springa i, brrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar