..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

18 januari 2014

Vissa...

...dagar är bara som ett stort mellanrum.

Idag är en sån dag. Dagen har gått i slow motion och jag har fortfarande inte fått upp någon fart och då är det snart dags för sängen. 

Lite planlöst plockande som knappt är märkbart, två maskiner tvätt (knappt märkbart även det) och matlagning. Det var nog allt för denna dag. 

Iof har jag lyssnat på tre tjejer som skrattar och som byggde en koja inomhus att äta isglass i efter att ha härjat ute i snön någon timme. Spelat lite Bamselotto och skottat snö med traktor på köksgolvet och druckit kaffe. 

Nu när jag sitter i soffan så känns det lite tomt och jag är rastlös. Känslan är att jag har slarvat bort en hel dag i onödan.

Planen för morgondagen är att den ska bli allt annat än vad denna dagen blev!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar