..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

18 mars 2013

Kvällens...

...promenad var mycket behagligare än gårdagskvällens!

I går kväll tog jag mig ut på en knappt 3 km lång(kort) promenad. Termometern visade -2,2 så jag la inte ner någon direkt möda på att klä mig varmt... vilket jag snart fick ångra... det var svinkallt eftersom det blåste småspik!! Jag gick i RASK takt kan jag lova!

På förmiddagen idag hade jag bestämt en promenaddate med en tjej som jag "träffat" på ett forum. Tyvärr verkar det gå troll i våra träffar, men tids nog ska det nog funka.

Kvällens promenad var riktigt behaglig. Trots att termometern visade -10,6 var det mycket skönare än gårdagens -2,2?!!? Iochförsig var jag lämpligare klädd i kväll. Det flög snö i luften dessutom, våren är inte redo att komma ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar