..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 mars 2013

Veckans...

...resultat.

Från förra måndagen visar vågen -0,4kg. Helt ok och lagom takt. I går var jag ut på en promenad, så skönt med sällskap av bara mig själv och musiken i öronen ( måste uppdatera låtlistan) Drygt 4km blev det och det gick tungt, jag hade ingen direkt raketfart men superskönt iallafall. Ska försöka passa på fler dagar den här veckan då det är sportlov och maken inte verkar ha något jobb, skönare att gå i dagsljus när jag kan.

På vägen gick jag förbi "min" skogsväg, det kommer dröja läääänge innan det blir någon skogspromenad där, uppskattningsvis var det 70-80 cm snö som täckte vägen. Får nöja mig med snö/asfalt så länge.

Veckans meny har inte planerats än, förutom dagens middag som blir pizzakryddad kassler i ugn med tomat och osttäcke. Skåpen ekar tomt och i morgon behöver vi fylla på både kyl, frys och skafferi. Får göra en utförlig meny då jag vet vad som handlas hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar