..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

12 mars 2013

Vaknade...

...kl.5.05 och var superpigg.

Funderade ett tag på att kliva upp men det kändes så kallt utanför täcket så jag låg kvar och drog mig till klockan ringde 5.50. Mjukstart på dagen kan jag nog kalla det!

Igår när barnen nattats drog jag på mig promenadkläder och gick ut. -2,5 grader och snorhalt...som tur var hade jag broddarna på mig och kunde gå rätt så avslappnat, det blev en kort runda på ca.3 km och riktigt skönt var det ute.

Idag laddar jag och lillen för babysång. Han är inte så mycket baby längre men sjunga och träffa fler barn och mammor för sång och lunch är alltid trevligt. Får se om make gör oss sällskap vid lunchen för lite god salladsbuff'e.

En fin tisdag önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar