..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

14 april 2013

Tvångstankarna...

...tog överhanden idag.

Innan dagens solskenspromenad visste jag att jag hittils i veckan hade gått 4,2 mil. När jag närmade mig min vändpunkt för 6 km rundan tänkte jag på hur mycket bättre det skulle se ut i statistiken med 5 mil denna vecka istället för 4,8 mil, tvångstankar big time. Så jag gick helt enkelt 8 km idag! Jättenöjd!

Idag har det varit lite roddande för att få logistiken att gå ihop och det var riktigt skönt att landa i en stol medan L hade simskola. Maken hade jour på folkan idag och simskola samtidigt, som tur var kom mina flräldrar för att låna en resväska och jag passade på att bjuda in de på middag tillsammans med lille A medan jag åkte på simning. Väl hemma var jag vrålhungrig och middagen var riktigt god.

Nu ska nästa vecka ses över och maten planeras!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar