..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

20 juni 2013

Galen...

...träningsvärk i ryggen.

Hela svanken och ryggen känns kan jag lova, äntligen börjar det släppa och jag kan röra mig normalt igen! Igår tog jag en 6 km promenad och efter det kändes det mycket bättre. Gjorde ett försök att jogga men fick lägga ner den tanken...

Igår hade vi storröj på altanen som har använts som byggarbetsplats hela vintern. Nu är den ren och fin och möblerna har jag skurat nu på morgonen. När lillen sovit klart ska allt på plats tillsammans med gasolvärmaren och vi är redo för midsommarafton!!

Bästa ICA på byn säljer grillade svenska tjocka revbensspjäll till bra pris i veckan, så idag blev lunchen enkel!! Även kvällsmat för mig och maken och till midsommar picnicen i morgon också. Till lunchen blev det currymajonäs till.

ICAs goda

En promenad ikväll och sedan landa i soffan på altanen i sommarkvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar