..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

8 juni 2013

Länge...

...sedan jag tog en morgonpromenad/jogg.

I morse blev det av iallafall. Med barn som vaknar 6.00 och frukosten med tillhörande bestyr avklarad redan 7.30 finns all tid i världen. 

Drygt 6 km blev det, uppdelat på 2 km pw, 3 km långsam jogg med endast 30 m promenad när jag krälade förbi bommen, avslutade med 1 km sw (slow walk) benen var lite mer slut än vanligt! Kul att se framsteg! Jag är sällan jättehungrig till lunch, men idag morrade magen ordentligt! Satt fint med tacoomelett till lunchen.

Äppelträdet står i full blomm



2 kommentarer:

  1. Härligt ! Vad glad jag blir av att läsa detta, vilka framsteg =) 3km jogg! HURRA !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan knappt fatta det själv :-)
      Galet nöjd, jag kör med slowjogg och idag blev det snudd på 4 km med en promenad efter 3 km på ca 100 meter :-)

      Radera