..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

17 juni 2013

Veckans...

...resultat firar jag med ett jubel!!

Inget jubel utifrån vad vågen säger MEN utifrån vad kläderna säger. I höstas ärvde jag kläder av en vän som också är på väg nedåt. Ett par av jeansen är ett par pösjeans ( obs!! inte stretch ) som jag har testat med jämna mellanrum och inte alls kunnat ha. För tre veckor sedan var det 5 cm kvar innan de gick att stänga, igår gled de på utan problem!!! 

Nästa vecka har maked beredskap må- må och jag tänkte därför maxa med motion och träning den här veckan. Två gym-pass, två jogg/pw-pass och 1-3 promenader. Får se hur det går!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar