..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

5 juni 2013

Kaffet...

...får bli min vän idag!

Världens storm höll mig vaken i natt. Jag var helt övertygad om att grannens lösa plåtar eller vårt altantak skulle ge sig iväg vilken sekund som hellst. Tror jag lyckades somna vid 00.30 och 1.40 vaknade lillen av stormen och lyckades tillslut somna vid 3-tiden i vår säng. Det var riktigt otäckt! När väckarklockan ringde 5.30 var jag inte kaxig... så nu är jag inne på andra baljan kaffe och det kommer garanterat bli fler under dagen. Lillen somnade nyss och jag ska micropausa innan jag tar tag i lite måsten.

Dagens lista:
Vika tvätt
Tvätta
Dammsuga
Skura golven
Städa toaletten

Mycket trevliga göromål så bara att börja... det som sporrar mig är en ledig långhelg med familjen med minimalt med måsten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar