..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

24 juni 2013

Jag...

...kör på med lite minus på vågen och stort plus på energin!

Verkar som det är melodin för mig just nu. -0,1=inget alls... Men sjukt pigg och glad och mår bra gör jag! Så vikten känns oviktig just nu!

Idag har vi tagit det piano, vaken natt/morgon med liten som får bissingar gav en förmiddag i slow motion. Till middag blev det matig pizza. 

Mycket pålägg ska det vara!

Och efter det en kopp kaffe med grannfrun ute i trädgården medan barnen grejade runt in i det sista innan det var kväller. Vi nattade lillen och spelade lite fia med knuff med L innan hon mös ner sig också och somnade efter en lång dag.

När L somnat gick jag ut på en promenad längs vår vackra strandpromenad, 6,5 km blev det i lugn takt. Kände att jag behövdr utnyttja sista kvällen innan maken går på en veckas beredskap. Så här fint hade jag det ikväll, kan det annat än ge massa energi?!

Skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar