..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

11 juni 2013

Glömde...

...visst bort resultatet igår.

Blygsamma -0,2=stillastående. 

I övrigt känns det kanon i kroppen. Ingen ledvärk eller migrän på länge och just idag har jag träningsvärk i benen, skönt! Energin är på topp, kanske lite väl bra... Somnar aldrig före 23.30... och vaknar 6.30. Långa dagar och liiite för lite sömn. Men men, sova kan jag göra till hösten!

Jag försöker smida en träningsplan. Något som håller i längden. Vi har inte alls landat i de nya rutinerna med beredskap för maken osv. Det blir helt klart en begränsning och jag måste komma på ett sätt att träna effektivt hemma. Får kanske damma av styrkeprogrammen jag gjorde i höstas?! Ev leta fram ett hopprep också. Den här veckan har han endast beredskap 18-06 fram till lö morgon. Det hjälper rätt lite eftersom han jobbar 8.30-17 på dagarna. Får nog bli inköp av nya hantlar och köra järnet i köket de dagarna! 

Har ni några bra hemmaträningstips? Dela gärna med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar