..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

20 juli 2013

Äntligen...

...kom jag iväg till gymmet!!!

Genomsvettig och hårdkörning, vetskapen om att inte kunna åka och träna på en hel vecka peppade mig idag. Eller från måndag kväll kl.18 kan jag inte det, så innan dess blir det joggdate med A i morgon och gymmet på måndag igen innan det blir hemmaträning.

Tror jag hann med 16 övningar, körde 3 set med 12 rep i första, 10 i andra och 8 i sista. Körde lite tyngre än tidigare. Någon timme innan grundade jag med en grillmiddag. Grillad karré, kokt blomkål, oliver och ett vitlökssmör enligt nytt hittepårecept. 500g smör, 2 vitlöksklyftor rivna, 5-6 soltorkade tomater finstrimlade och 2 nypor flingsalt. Blanda allt! En kopp kaffe med grädde slank också ner.

Gott att variera med!
Maken har renoverat i sovrummet idag, lister, plankor och målning. Själv har jag rensat i röran, bokstavligt talat. I morgon kommer en vän och hämtar lite trådkorgar som vi vill bli av med.



En föraning om hur väggen kommer bli



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar