..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

3 juli 2013

Dricker...

...kaffe med kärlek.

Eftermiddagskaffe i hjärtermuggen. Ska snart sno ihop dagens middag, fläskfil'egryta med kantareller och kokt broccoli.

Borde dra ner på kaffe igen...


I morse bkev det ingen vidare frukost, vi hade slut på frökex... kattastrof!!! Istället gjorde jag ostchips till ägg och majo-röran... helt fel... Mätt blev jag iallafall vilket är det viktigaste, så mätt att jag fick skjuta upp min lunch som bestod av köttfärsröra, oliver och lite smör. Nu har jag som tur är hunnit grädda en omgång kex och morgondagens frukost är räddad.

Snabbmat

Maken och dottern är just nu på tippen med ett släp fullt med rat och en säck kläder till Erikshjälpen. Snart hemma och förhoppningsvis hungriga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar