..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

2 juli 2013

Nöjd...

...över dagen hitintills och ändå har den bara börjat.

Sitter i favoritfotöljen och sippar på dagens första kopp kaffe. 6.30 ringde klockan och efter lite snooze kom jag upp och iväg till gymet för lite träning. Liten kortare variant men ändå svettigt. Började med 10 min crosstrainer som uppvärmning. Fortsatte med 12 övningar i superset för att effektivisera, varje övning 15 rep*3set.

När jag kom hem var jag aningens hungrig och så här såg min frukost ut.

Rester till frukost funkar kanon

Lax från gårdagen med massa dill, ägg och majonäs. Bra start på en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar