..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

8 juli 2013

Ingen...

...koll på dagarna känner jag.

I lördags hade jag fredag och idag har jag söndag, lite rörigt i min semesterlediga hjärna. 

Rörigt har det varit mest hela dagen, missnöjd liten vill inte sova och inte gärna äta. Tänder påväg lillstackaren. Maken försöker renovera ikapp och färdigställa inför nästa etapp av riva och bygga och jag har bakat frökex, mjukbröd till kottarna och kokat tomatsås till dagens pizzamiddag. 

Pga rörig dag har jag missat att avlägga veckans rapport. + på vågen, endast 0,4 så inget att haka upp sig på. Mår prima annars och har fortfarande galet mycket energi. 

Veckans träning vet jag inte riktigt hur det blir med, ska försöka få in två gympass, två joggpass och en balansboll. Idag blir det ingentig, bara kånka runt på 1,5 åringen i huset vilket blir en väldigt ensidig träning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar