..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

4 juli 2013

Riktigt...

...trött på ägg...igen!

Dagens frukost blev ost och skinkrullar med smör och gurka i och två frökex med pålägg, skönt med omväxling!

Gårdagens pw uteblev, istället blev det 1 km pw, 2 km jogg, 1 km pw. Hade lite energi att göra av med! Jag har nästan lite väl mycket energi nu för tiden, har inte vett att lägga mig i tid heller. Kommer aldrig i säng före 23-23.30 och om jag lägger mig tidigare, som igår, är jag ändå vaken sent. 

I morse fick vi sovmorgon ända till 7.30. Regn ute, sen frukost och en slö/seg morgon med kaffe i "salongen"= favoritfåtöljen! Får se vad vi hittar på en sån här dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar