..liten gård på landet, med allt som hör till. mitt liv fylls med mycket kärlek, renovering, arbete, trädgårdsintresse, familj, pyssel, virkning, matlagning, träning och fina vänner ..

7 juli 2013

Sen...

...springtur och endorfinkicken är ett faktum.

Ikväll hade jag väldigt bra draghjälp av en vän. Bitvis fungerade hon som hare och vi peppade varandra! Jag har tagit mig förbi många bekvämlighetszoner ikväll och är riktigt nöjd över vår prestation. 


Jag mätte löpningen och A totalsträckan som landade på nära 6 km. Inte riktigt blodsmak i munnen, men nära på. I morgon tvingar nog träningsvärken mig att ta det lugnt, kolla på fölen eller gå med L till folkan och låna böcker på sin höjd! 

Ska försöka varva ner och somna nu innan det är dags att kliva upp igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar